Servisní zóna

Vítejte v servisní zóně určené pro naše zákazníky. Zde můžete vstoupit do servisního modulu pro zadávání vašich požadavků.

On-line podpora

+420 723 998 902

 

Marlenka

image_klasik_dort

Počet uživatelů softwaru: 70
Počet zaměstnanců: 350
Rok implementace: 2010

Důvody zavedení Dialog 3000S:

Potřeba nástroje pro procesní řízení firemních činností, toto nastalo v okamžiku přerodu pekařské manufaktury ve výrobní podnik. Předpokladem pro tento odvážný čin bylo také vybrat dobrý informační systém s dlouholetým zázemím zvládající kontinuální strojovou výrobu pekařských výrobků, kdy každý z nich musí mít svůj vlastní rodný list. V tvrdé konkurenci nelépe obstál práve Dialog 3000S, který měl již měl obdobné zkušenosti z jiného aplikací.

Implementované moduly:

Jako první modul se implementoval Nákup a Prodej pro evidenci skladového hospodářství, hotovostních prodejů distributorům, ekonomický modul včetně mezd a docházky. Po přestěhování do nových výrobních prostor došlo k implementaci modulu řízení výroby s výrobním dispečinkem (sledování dávek jednotlivých ingrediencí), laboratoře, e-skladu, sběr dat ze strojů.

Specifika:

Z pohledu certifikací je nejdůležitějším modulem Laboratoř pro sledování jednotlivých šarží surovin vstupujících do výroby posádky výrobních směn a dodržování lhůt spotřeby. Díky správné aplikaci tohoto modulu firma Marlenka obhájila nejvyšší stupeň certifikace v potravinářské výrobě.

Tomu všemu samozřejmě napomáhá sběr dat – komunikace s výrobní linkou, kdy linka zapisuje on-line hodnoty do informačního systému, kdykoliv zpětně dohledat podle šarže parametry výroby (teploty v peci, čas výroby apod.).

Registrační pokladna i prostředí podnikového sytému Dialog podporuje provoz ve firemní kavárně v zákaznickém centru.

Nynější spolupráce probíhá formou pravidelných servisních a konzultačních návštěv, kdy je ERP systém upravován a doplňován dle potřeb a požadavků zákazníka. V nedávné době společnost využila možnost dotací z ÚP, kdy nechala našimi lektory proškolit své zaměstnance na nové trendy v informačním systému Dialog 3000Skylla.

Největším přínosem jsou sdílená a správná data umožňující efektivní a řádné řízení společnosti,“ upozorňuje zástupce Marlenky Raul Stuchlík. „Naše společnost si ERP systém vybírala velice pečlivě a dlouho. Nakonec jsme se při rozhodnutí přiklonili k systému, který je otevřený a připravený uspokojit individuální potřeby uživatele, což je mimo jiné i dohledatelnost surovin a použitého materiálu. Přestože jsme v té době o certifikacích mnoho nevěděli, vyžadovali jsme tuto funkci již od nasazení ERP v roce 2010 a při certifikaci se nám to výborně hodilo,“ pochvaluje si Raul Stuchlík.

 

Novinky k r. 2019:

Nově došlo k plánování hotových výrobků i do tiskových verzí obalů. Díky tomu se zpřesnil pohled i na skladové zásoby vlastních i zákaznických obalů.

Na základě plánování na tiskové verze muselo dojít ke změně plánování na zabalený a nezabeleny výrobek. Pro snížení administrativní záteže při odvodu zakázky na nezabalený produkt byla linka osazena průmyslovými optickými čidly, které v daných dávkách automaticky odvádí polotovar do skladu a tím tak v reálném čase provádí odpis spotřebovaných surovin ze skladu.

Nasazení B2B – nově byl nasazen grafický modul B2B .

 

O Marlence psalo vydavatelství Časopisu Automatizace v potravinářství – jsme rádi, že se našim zákazníkům daří a že můžeme být u toho