Servisní zóna

Vítejte v servisní zóně určené pro naše zákazníky. Zde můžete vstoupit do servisního modulu pro zadávání vašich požadavků.

On-line podpora

+420 723 998 902

 

LT trade s. r. o

1-10054154

LT trade s.r.o. poskytuje od roku 2010 řešení v oblasti CNC strojírenské výroby a obrábění kovů. Působí v prostorech o celkové rozloze 38500 m2 a zaměstnává cca 90 pracovníků.

Obor činnosti: strojírenská výroba
Počet zaměstnanců / uživatelů:
90 / 35

Důvody pro zavedení informačního systému Dialog:

Společnost LT trade s.r.o. implementovala podnikový systém Dialog v roce 2021-2022. Do této doby se společnost řídila na základě informačního systému orientovaném spíše nevýrobně. Seznamy zakázek byly sice vedeny v systému, ale tento systém byl spíše účetní program než výrobní nástroj, který by dokázal evidovat a sledovat on-line odepisování operací nebo kapacitně plánovat. Do roku 2022 se ve firmě ještě používaly k evidenci i jiné informační systémy, ale od 1. 1. 2022 tomu tak již není. Jediným současným podnikovým systémem, který komplexně splňuje naše potřeby, je právě podnikový systém, Dialog 3000Skylla.

Implementované moduly:

Řízení výroby, Nákup a prodej, Docházka, E-sklad, E-OTK, Finanční komplex, Finanční kancelář (reporting), Odvádění operací, Infobox, Laboratoř, MPL (komunikace se stroji), Mzdy, Personalistika, Docházka, Servis, NET, Workflow, Doprava, Přístupový systém, DDT (správa řízení příloh v IS)

Přínos Dialogu pro společnost:

Díky systému Dialog 3000Skylla jsme schopni plně sledovat potřeby moderního podniku. Jsme schopni včas nakoupit materiál v příměrném množství a jsme schopni stanovit materiálové výhledy. Jsme schopni kapacitně plánovat a využívat tak řádně pracovní fond našich zaměstnanců. Umíme zhodnotit ukončené projekty a zakázky z hlediska výnosnosti. Díky Laboratoři máme analýzu vad a jejich příčin, dle kterých se snažíme snižovat náklady na zmetkovitost, či zmetkovitostí předcházet.

Splnilo řešení Vaše očekávání?

„Porovnáme-li množství dat, které jsme měli k dispozici před implementací systému s daty, které jsou k dispozici dnes, můžeme s klidným svědomím potvrdit, že naše očekávání je splněno. Je pro nás navíc velmi důležité, aby náš podnikový systém byl stále živý a vyvíjel se, což nás, jak firmu, neustále nutí se také vyvíjet a stále se zlepšovat. Snažíme se s Dialogem jít cestou absolutní digitalizace společnosti a kontroly procesů“

Tomáš Kýra, jednatel společnosti